MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ
Haberler
25.09.2023 19:43
Fakültemiz tarafından 21 ve 23 Eylül tarihleri arasında “2. Uluslararası Mühendislikte İlerlemeler ve Gelişmeler Konferansı” bünyesinde “Depreme Dirençli Kentler Çalıştayı” gerçekleştirildi.
21 Eylül Perşembe günü saat 10.00’da Üniversitemiz Atatürk Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilen çalıştaya Üniversitemizden Prof. Dr. Ahmet Feyzi BİNGÖL, İstanbul Teknik Üniversitesi’nden Prof. Dr. Naci GÖRÜR, Colorado Üniversitesi’nden Prof. Dr. Roger BİLHAM, Ortadoğu Teknik Üniversitesi’nden Prof. Dr. Erdem CANBAY, İstanbul Teknik Üniversitesi’nden Alper İLKİ ile Üniversitemizden Prof. Dr. Kürşat Esat Alyamaç konuşmacı olarak katıldı.
Yapılan çalıştayda yakın zamanda Elazığ’da ve ülkemizin birçok illerinde yaşanan depremler, deprem olmadan önce alınması gereken tedbirler, şehirlerin depreme dirençli hale getirilmesi noktasındaki çalışmalar ele alındı.
Çalıştaya; Elazığ Valisi Sn. Dr. Ömer Toraman, AK Parti Elazığ Milletvekili Sn. Erol Keleş, Elazığ Belediye Başkanı Sn. Şahin Şerifoğulları, Rektörümüz Sn. Prof. Dr. Fahrettin Göktaş, yurt içinden ve yurt dışından bilim insanları, kurum müdürleri, STK temsilcileri ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Diğer Haberler
Fakültemizden Azerbaycan’a Akademik ...
Mühendislik Fakültesi Bitirme ...
Mühendislik Fakültesinde 2025 Yılı ...
Bayramlaşma Töreni Gerçekleştirildi ...
Makina ve Mekatronik Mühendisliği ...
Elazığ OSB’nin Yeni Kariyer Platformu ...
Fakültemizden Seza Çimento’ya Teknik ...
TÜBİTAK Bilim Söyleşisi Fırat ...