MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ
Haberler
01.07.2024 16:53
Kadının dijital ekonomide güçlenmesini hedefleyen ve Elazığ'da gerçekleştirilen Elazığ 4.0 programının ilk dönemi başarıyla tamamlandı. Bu önemli projede Fırat Üniversitesi Mühendislik Fakültesi olarak partner olmaktan ve Yıldırım Holding ile birlikte çalışmaktan büyük gurur duyuyoruz.
Programa katılan kadınlar, dijital dünyada daha güçlü bir konuma gelmelerine yönelik eğitimler aldı ve projeler geliştirdi. Bu sayede, dijital ekonomide kadınların yer alması ve başarılı olması adına önemli bir adım atıldı.
Etkinlikte emeği geçen tüm katılımcılara, eğitmenlere ve organizasyon ekibine teşekkür ederiz. Birlikte daha güçlü bir geleceğe adım atıyoruz!
Diğer Haberler
Mühendislik Fakültesi Bitirme ...
Mühendislik Fakültesinde 2025 Yılı ...
Bayramlaşma Töreni Gerçekleştirildi ...
Makina ve Mekatronik Mühendisliği ...
Elazığ OSB’nin Yeni Kariyer Platformu ...
Fakültemizden Seza Çimento’ya Teknik ...
TÜBİTAK Bilim Söyleşisi Fırat ...
TÜBİTAK 3501 Kariyer Geliştirme ...